دپارتمان بازرگانی و صنعت
هدف این دپارتمان توسعه بهره وری و سودآوری هر چه بیشتر مجموعه های تولیدی و خدماتی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجودشان می باشد . شرکت همگام کوشا با داشتن متخصصینی با تجربه و توانمند در زمینه های بازرگانی داخلی وخارجی ، شما را در این مسیر همراهی مینماییم.
بهبود زنجیره تامین
اخذ مجوزها
توسعه بهره وری
برند سازی
شرکت در مناقصات
تبلیغات تخصصی
خدمات تخصصی
- مشاوره تخصصی به کسب وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ
- بهبود زنجیره تامین مجموعه های تولیدی
- برند سازی و تبلیغات تخصصی
- تهیه اسناد ومدارک جهت شرکت درمناقصات داخلی
- برقراری ارتباط میان تامین کنندگان و کارخانجات تولیدی (شناسایی وانتخاب رابط های مجرب)
- آموزش های خاص وعمومی در زمینه های بازرگانی و تجارت
- بازاریابی و فروش تخصصی خدمات و محصولات شرکت ها
- انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
- تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
- تعیین دقیق براورد هزینه های حمل و نقل بیمه و…در فرآیند بازرگانی
- ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
- انجام کلیه مراحل صادرات / واردات (ترخیص کالا.بارنامه .امور گمرکی .حمل و نفل .بیمه و…)
- اخذ مجوزهای بین المللی تبلیغاتی و صادراتی
- ارایه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری درزمینه های بازرگانی و تجارت بین الملل
- انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
- تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
- تهیه اسناد ومدارک جهت صادرات و مناقصات بین المللی
- ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
- مدریت ریسک پرداخت ها و تعهدات طرفین در پروژها
- ارائه خدمات اتوماسیون اداری
- ارائه خدمات اتوماسیون صنعتی
- تامین مواد اولیه کارخانجات و تولیدی ها ازبازارهای بین المللی
- تامین مواد اولیه وخدمات در زنجیره تولید از داخل و خارج از کشور
- ساخت وتامین ماشین الات وتجهیزات وادوات مورد نیاز خطوط
- تولیدصنایع و کارخانجات
- بازاریابی وفروش محصولات صنعتی
- تجارت نیازهای فن آورانه
آشنایی با مراحل همکاریی
برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی
ارائه پروژه در فرمت شرکت
بررسی اولیه پروژه
ارائه پیشنهادات و درخواست تکمیل پروژه
بررسی طرح اجرایی پروژه توسط کارشناسان مجموعه
اجرای پروژه
پالایش و پایش پروژه
برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی در پروژه های آتی
توانا در مدیریت استراتژیک تجارت
برنامه ریزی – تفکر رو به جلو – تخصیص منابع
- همین حالا تماس بگیرید
نقش مدیریت استراتژیک تجارت چیست؟
مدیریت استراتژیک اصطلاحی گسترده است که شامل تفکر نوآورانه ، فرآیند برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی سازی عملیاتی است. به طور خاص ، مدیریت استراتژیک تجارت عمدتا به تحقیقات متکی است. ضروری است که برای موفقیت یک استراتژی کسب و کار ، نظرات مشتریان ، مشارکت کارکنان و بهترین روشهای صنعت در نظر گرفته شود. یک روش معمول برای تشویق مدیریت استراتژیک تجارت ، در نظر گرفتن بسیاری از برنامه ریزی ها در جلسات هیئت مدیره ، داشتن متولیانی با تجربه ارزشمند و متنوع ، و بررسی دقیق تأثیرات تصمیمات بر روی هر عملکرد تجاری در سازمان است. برنامه های سالانه برای مشاغل معمولاً تنظیم می شوند ، اما در قرن بیست و یکم ، انعطاف پذیری و انطباق با تغییر محیط و تقاضا مهم است.