دپارتمان بازرگانی و صنعت

هدف این دپارتمان توسعه بهره وری و سودآوری هر چه بیشتر مجموعه های تولیدی و خدماتی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجودشان می باشد . شرکت همگام کوشا با داشتن متخصصینی با تجربه و توانمند در زمینه های بازرگانی داخلی وخارجی ، شما را در این مسیر همراهی مینماییم.

بهبود زنجیره تامین

اخذ مجوزها

توسعه بهره وری

برند سازی

شرکت در مناقصات

تبلیغات تخصصی

خدمات تخصصی

  • مشاوره تخصصی به کسب وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ
  • بهبود زنجیره تامین مجموعه های تولیدی
  • برند سازی و تبلیغات تخصصی
  • تهیه اسناد ومدارک جهت شرکت درمناقصات داخلی  
  • برقراری ارتباط میان تامین کنندگان و کارخانجات تولیدی (شناسایی وانتخاب رابط های مجرب)
  • آموزش های خاص وعمومی در زمینه های بازرگانی و تجارت
  • بازاریابی و فروش تخصصی خدمات و محصولات شرکت ها
  • انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
  • تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
  • تعیین دقیق براورد هزینه های حمل و نقل بیمه و…در فرآیند بازرگانی
  • ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
  • انجام کلیه مراحل صادرات / واردات (ترخیص کالا.بارنامه .امور گمرکی .حمل و نفل .بیمه و…)
  • اخذ مجوزهای بین المللی تبلیغاتی و صادراتی
  • ارایه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری درزمینه های بازرگانی و تجارت بین الملل
  • انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
  • تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
  • تهیه اسناد ومدارک جهت صادرات و مناقصات بین المللی
  • ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
  • مدریت ریسک پرداخت ها و تعهدات طرفین در پروژها
  • ارائه خدمات اتوماسیون اداری
  • ارائه خدمات اتوماسیون صنعتی
  • تامین مواد اولیه کارخانجات  و تولیدی ها ازبازارهای بین المللی
  • تامین مواد اولیه وخدمات در زنجیره تولید از داخل و خارج از کشور
  • ساخت وتامین ماشین الات وتجهیزات وادوات مورد نیاز خطوط
  • تولیدصنایع و کارخانجات
  • بازاریابی وفروش محصولات صنعتی
  • تجارت نیازهای فن آورانه

آشنایی با مراحل همکاریی

برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی

ارائه پروژه در فرمت شرکت

بررسی اولیه پروژه

ارائه پیشنهادات و درخواست تکمیل پروژه

بررسی طرح اجرایی پروژه توسط کارشناسان مجموعه

اجرای پروژه

پالایش و پایش پروژه

برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی  در پروژه های آتی

توانا در مدیریت استراتژیک تجارت

برنامه ریزی – تفکر رو به جلو – تخصیص منابع

نقش مدیریت استراتژیک تجارت چیست؟

مدیریت استراتژیک اصطلاحی گسترده است که شامل تفکر نوآورانه ، فرآیند برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی سازی عملیاتی است. به طور خاص ، مدیریت استراتژیک تجارت عمدتا به تحقیقات متکی است. ضروری است که برای موفقیت یک استراتژی کسب و کار ، نظرات مشتریان ، مشارکت کارکنان و بهترین روشهای صنعت در نظر گرفته شود. یک روش معمول برای تشویق مدیریت استراتژیک تجارت ، در نظر گرفتن بسیاری از برنامه ریزی ها در جلسات هیئت مدیره ، داشتن متولیانی با تجربه ارزشمند و متنوع ، و بررسی دقیق تأثیرات تصمیمات بر روی هر عملکرد تجاری در سازمان است. برنامه های سالانه برای مشاغل معمولاً تنظیم می شوند ، اما در قرن بیست و یکم ، انعطاف پذیری و انطباق با تغییر محیط و تقاضا مهم است.

آخرین مطالب همگام کوشا
اسکرول به بالا
×

سلام بازدید کننده گرامی

شما میتوانید از این صفحه با ما در ارتباط باشید یا اگر برنامه واتس اپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب دارید از طریق پشتیبانی ذیل در ساعات اداری پیام ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخ گوی شما باشیم.

× پشتیبانی همگام کوشا...