دپارتمان بازرگانی و صنعت

هدف این دپارتمان توسعه بهره وری و سودآوری هر چه بیشتر مجموعه های تولیدی و خدماتی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجودشان می باشد . شرکت همگام کوشا با داشتن متخصصینی با تجربه و توانمند در زمینه های بازرگانی داخلی وخارجی ، شما را در این مسیر همراهی مینماییم.

بهبود زنجیره تامین

اخذ مجوزها

توسعه بهره وری

برند سازی

شرکت در مناقصات

تبلیغات تخصصی

خدمات تخصصی

  • مشاوره تخصصی به کسب وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ
  • بهبود زنجیره تامین مجموعه های تولیدی
  • برند سازی و تبلیغات تخصصی
  • تهیه اسناد ومدارک جهت شرکت درمناقصات داخلی  
  • برقراری ارتباط میان تامین کنندگان و کارخانجات تولیدی (شناسایی وانتخاب رابط های مجرب)
  • آموزش های خاص وعمومی در زمینه های بازرگانی و تجارت
  • بازاریابی و فروش تخصصی خدمات و محصولات شرکت ها
  • انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
  • تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
  • تعیین دقیق براورد هزینه های حمل و نقل بیمه و…در فرآیند بازرگانی
  • ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
  • انجام کلیه مراحل صادرات / واردات (ترخیص کالا.بارنامه .امور گمرکی .حمل و نفل .بیمه و…)
  • اخذ مجوزهای بین المللی تبلیغاتی و صادراتی
  • ارایه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری درزمینه های بازرگانی و تجارت بین الملل
  • انجام کلیه تحقیقات بازاریابی برای محصولات و خدمات بازار هدف
  • تعیین ویژگی های کمی و کیفی برای خدمات ومحصولات بازار هدف
  • تهیه اسناد ومدارک جهت صادرات و مناقصات بین المللی
  • ارائه مشاوره های تخصصی جهت قیمت گذاری خدمات و محصولات
  • مدریت ریسک پرداخت ها و تعهدات طرفین در پروژها
  • ارائه خدمات اتوماسیون اداری
  • ارائه خدمات اتوماسیون صنعتی
  • تامین مواد اولیه کارخانجات  و تولیدی ها ازبازارهای بین المللی
  • تامین مواد اولیه وخدمات در زنجیره تولید از داخل و خارج از کشور
  • ساخت وتامین ماشین الات وتجهیزات وادوات مورد نیاز خطوط
  • تولیدصنایع و کارخانجات
  • بازاریابی وفروش محصولات صنعتی
  • تجارت نیازهای فن آورانه

آشنایی با مراحل همکاریی

برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی

ارائه پروژه در فرمت شرکت

بررسی اولیه پروژه

ارائه پیشنهادات و درخواست تکمیل پروژه

بررسی طرح اجرایی پروژه توسط کارشناسان مجموعه

اجرای پروژه

پالایش و پایش پروژه

برقراری ارتباط با مجموعه بازرگانی  در پروژه های آتی

توانا در مدیریت استراتژیک تجارت

برنامه ریزی – تفکر رو به جلو – تخصیص منابع

نقش مدیریت استراتژیک تجارت چیست؟

مدیریت استراتژیک اصطلاحی گسترده است که شامل تفکر نوآورانه ، فرآیند برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی سازی عملیاتی است. به طور خاص ، مدیریت استراتژیک تجارت عمدتا به تحقیقات متکی است. ضروری است که برای موفقیت یک استراتژی کسب و کار ، نظرات مشتریان ، مشارکت کارکنان و بهترین روشهای صنعت در نظر گرفته شود. یک روش معمول برای تشویق مدیریت استراتژیک تجارت ، در نظر گرفتن بسیاری از برنامه ریزی ها در جلسات هیئت مدیره ، داشتن متولیانی با تجربه ارزشمند و متنوع ، و بررسی دقیق تأثیرات تصمیمات بر روی هر عملکرد تجاری در سازمان است. برنامه های سالانه برای مشاغل معمولاً تنظیم می شوند ، اما در قرن بیست و یکم ، انعطاف پذیری و انطباق با تغییر محیط و تقاضا مهم است.

آخرین مطالب همگام کوشا
اسکرول به بالا