برخی از فرضیات ضمنی اشتباه درایجاد یک محصول جدید یا نوآوری :

اشتباهات رایج نوآوری
  • مشتریان محصولمان را می خرند ، چون ما فکر می کنیم محصولمان خوب است!
  • مشتریان محصولمان را می خرند ، چون به لحاظ فناوری برتر است!
  • مشتریان با ادراک ما مبنی بر فوق العاده بودن این محصول موافق هستند !
  • مشتریان با تغییر مسیر خرید از محصول موجود به محصول جدید ما در معرض هیچ ریسکی قرار نمی گیرند!
  • محصول با قابلیت های هرچه بیشتر و کامل تر ، برای مشتری جذاب تر است !
  • محصول جدید خودش را می فروشد !
  • توزیع کنندگان ، ناچار به انبارکردن و خدمت رسانی به محصول جدید هستند !
  • ما می توانیم محصول را به موقع و در چارچوب بودجه توسعه دهیم !
  • در جذب کارکنان مناسب هیچ مشکلی نخواهیم داشت !
  • رقبا به طور منطقی و قابل پیش بینی عکس العمل نشان خواهند داد !
  • می توانیم محصولمان را از رقابت در امان نگه داریم !
  • همزمان با در اختیار گرفتن سهم بازار ، می توانیم قیمت هارا پایین نگه داریم !
  • کل شرکت با خوشحالی راهبرد ما را حمایت می کنند و در صورت نیاز کمک خواهند کرد !

منبع:

کتاب« نوآوری » از مجموعه ی « 10 مقاله ای که باید از هاروارد بخوانید» -ترجمه حمیده عطافر-انتشارات آموخته-چاپ چهارم-1395

wwww.amookhteh.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
×

سلام بازدید کننده گرامی

شما میتوانید از این صفحه با ما در ارتباط باشید یا اگر برنامه واتس اپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب دارید از طریق پشتیبانی ذیل در ساعات اداری پیام ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخ گوی شما باشیم.

× پشتیبانی همگام کوشا...