- مشتریان محصولمان را می خرند ، چون ما فکر می کنیم محصولمان خوب است!
- مشتریان محصولمان را می خرند ، چون به لحاظ فناوری برتر است!
- مشتریان با ادراک ما مبنی بر فوق العاده بودن این محصول موافق هستند !
- مشتریان با تغییر مسیر خرید از محصول موجود به محصول جدید ما در معرض هیچ ریسکی قرار نمی گیرند!
- محصول با قابلیت های هرچه بیشتر و کامل تر ، برای مشتری جذاب تر است !
- محصول جدید خودش را می فروشد !
- توزیع کنندگان ، ناچار به انبارکردن و خدمت رسانی به محصول جدید هستند !
- ما می توانیم محصول را به موقع و در چارچوب بودجه توسعه دهیم !
- در جذب کارکنان مناسب هیچ مشکلی نخواهیم داشت !
- رقبا به طور منطقی و قابل پیش بینی عکس العمل نشان خواهند داد !
- می توانیم محصولمان را از رقابت در امان نگه داریم !
- همزمان با در اختیار گرفتن سهم بازار ، می توانیم قیمت هارا پایین نگه داریم !
- کل شرکت با خوشحالی راهبرد ما را حمایت می کنند و در صورت نیاز کمک خواهند کرد !
منبع:
کتاب« نوآوری » از مجموعه ی « 10 مقاله ای که باید از هاروارد بخوانید» -ترجمه حمیده عطافر-انتشارات آموخته-چاپ چهارم-1395