صاحب ایده هستید؟

اگر ایده ای دارید که فکر می کنید مشکلی را حل می کند.
و مشتری حاضر است بابت آن پول پرداخت کند...!
ما آماده ایم تا شما را در اجرای آن یاری کنیم.
به همین منظور طرح خود را در قالب فایل پیشنهاد ایده برای ما ارسال بفرمایید.

ثبت مالکیت معنوی

مستندسازی و ثبت ایده و اختراع در مراجع رسمی داخلی و بین المللی

شتاب دهنده

مشارکت،سرمایه گذاری ، تدوین مدل رشد و استراتژی کسب و کار و استارت آپ ها

نوآوری و کارآفرینی

تجاری سازی ایده و نوآوری ها بر اساس معیارها و اصول دانش نوآفرینی

خدمات ما در حوزه نوآوری و استارت آپ:

در دپارتمان نوآوری شرکت همگام کوشا کارگروه هایی در حوزه های جذاب و به روز  نوآوری فعال هستند . ما با بررسی حال و نگاه به آینده ی هر صنعت، سعی می کنیم پیش بینی مناسبی از روندهای در حال شکل گیری و نیازهای بازارهای آتی به دست بیاوریم.در این راه از همراهی افراد خلاق و ایده پرداز استقبال میکنیم.همچنین علاقمند به ارتباط و همکاری با موسسات و سازمانهای فعال در حوزه ی پژوهشهای کاربردی و توسعه ی نوآوری هستیم تا در این مسیر بیشترین هم افزایی را ایجاد نماییم.

  • ارزیابی ایده های نوآورانه و ثبت مالکیت معنوی آنها
  • تکمیل مراحل طراحی مدل کسب و کار برای ایده ها
  • انجام تحقیقات بازار و امکان سنجی اجرای ایده
  • تنظیم برنامه ی اجراییBusiness Plan و برآورد هزینه و درآمد
  • مشارکت در مراحل اجرا و مدیریت پروژه
  • سرمایه گذاری در طرح ها و نوآوری ها
  • مشارکت در توسعه و خلق کسب و کار های در حال انجام

خدمات ما در زمینه اختراعات:

آموزش خلاقیت

آموزش خلاقیت و اختراعات توسط برترین مخترعین

مشاوره

مشاوره تخصصی در زمینه اختراعات

فروش ایده

اگر دنبال ایده های ناب می گردید

فروش اختراع

از صفر تا صد مخترع شدن با شما هستیم

نحوه ی تهیه ، ارائه و ارزیابی ایده های نواورانه :

1-پیش نیاز مطالعاتی:

  • کتاب ده گونه نوآوری –لری کیلی.رایان پیکل.برایان کویین.هلن والترز-انتشارات آریانا قلم-1397
  • کتاب خلق مدل کسب و کار-الکساندراستروالدر.ایوپیگنیور-انتشارات آریانا قلم-1393
  • کتاب مقالات برگزیده ی نوآوری-از مجموعه کتابهای هاروارد بیزینس ریویو-اتشارات آموخته-1395
  • کتاب طراحی ارزش پیشنهادی-الکساندراسترووالدر.ایو پیگنیور.گرگ برنارد.آلن اسمیت-انتشارات آریانا قلم-1394
  • –  مطالعه ی مقاله ی « اصول اولیه ی نوآوری» پیشنهاد می شود.

2-برنامه ریزی (تولید ایده):

  • ایجاد ارتباط و اعلام آمادگی شرکت برای همکاری با افراد صاحب نظر و سازمانهای فعال درزمینه های ایده پردازی و نوآوری
  • دریافت بازخورد و هماهنگی با افراد و سازمانهای علاقمند به همکاری
  • دریافت ایده ها و پیشنهادهای اولیه با حفظ اصول مالکیت معنوی صاحب ایده
  • دعوت ازارائه کننده ی ایده برای بررسی پروپوزال آن در کارگروه تخصصی با حفظ اصول مالکیت معنوی صاحب ایده
  • تصویب کلیات ایده و نوآوری در کارگروه
  • طراحی مدل کسب و کار طبق موارد نه گانه ی بوم کسب و کار برای ایده
  • بررسی پروپوزال و مدل کسب و کار در دپارتمان نوآوری
  • ارائه ی پروژه ی مصوب در دپارتمان به هیأت مدیره شرکت

3-ارزیابی پروژه های نوآوری:

  • بررسی پروپوزال و مدل کسب و کار در هیات مدیره شرکت
  • ارجاع پروژه ی مصوب به دپارتمان نوآوری برای طراحی نقشه ی اجرا (بیزینس پلن)
  • بررسی بیزینس پلن در هیات مدیره و تصمیم در مورد نحوه ی اجرا

زمینه های پیشنهادی برای تمرکز در نوآوری:

بازیافت

انرژی های نو

فناوری نانو

زندگی آنلاین

اینترنت اشیاء

بلاک چین

هوای سالم

غذای سالم

آب سالم

حمل و نقل و خودرو

بهداشت، درمان و دارو

فرایندهای کسب و کار

چارچوب ارزیابی نوآوری ها:

مقدمه

بیان مسأله

سوابق موجود

بیان راهکار و ارزش پیشنهادی(محصول-خدمت)

مزیت رقابتی

نتیجه گیری

1- شرکای اصلی

2- فعالیت های اصلی

3- منابع مهم

4- گزاره های ارزش

5- ارتباط با مشتری

6-کانال ها و راه های ارتباطی

7- تقسیم بندی مشتری

8- ساختار هزینه

9- جریان درآمد

آیا واقعی است؟

آیا بازارواقعی است؟

آیا نیاز یا تمایلی به محصول وجود دارد؟

آیا مشتری می تواند آن را بخرد؟

آیا اندازه ی بازار هدف کافی است؟

آیا مشتری محصول را می خرد؟

آیا محصول واقعی است؟

آیا مفهوم روشنی ازمحصول وجود دارد؟

آیا امکان تولید محصول وجود دارد؟

آیا محصول نهایی بازار را راضی خواهد کرد؟

آیا می توانیم
برنده شویم؟

آیا محصول توان رقابتی دارد؟

آیا مزیت رقابتی دارد؟

آیا مزیت پایداراست؟

رقبا چطور واکنش نشان می دهند؟

آیا شرکت توان رقابتی دارد؟

آیا منابع برتر دراختیار داریم؟

آیا مدیریت مناسبی داریم؟

آیا می توانیم بازار را درک کنیم و به آن پاسخ دهیم؟

آیا ارزش انجام
دادن دارد؟

آیا با ریسک قابل قبول ، ارائه ی محصول سودآور خواهد بود؟

آیا بازده سرمایه ی تخمینی از هزینه ها بیشتر است؟

آیا ریسک ها قابل پذیرش هستند؟

آیا عرضه ی این محصول به لحاظ راهبردی درست است؟

آیا محصول با راهبرد کلی شرکت ما سازگاری دارد؟

آیا هیأت مدیره آن را حمایت خواهد کرد؟

آزمون (R.W.W. (Real-Win-Worth

توجه: پاسخ « خیر» به هر یک از پرسشهای ستون دوم ، به معنی متوقف شدن پروژه است.

اگر ایده ای دارید که فکر می کنید مشکلی را حل می کند.
و مشتری حاضر است بابت آن پول پرداخت کند...!
ما آماده ایم تا شما را در اجرای آن یاری کنیم.
به همین منظور طرح خود را در قالب فایل پیشنهاد ایده برای ما ارسال بفرمایید.

اسکرول به بالا
×

سلام بازدید کننده گرامی

شما میتوانید از این صفحه با ما در ارتباط باشید یا اگر برنامه واتس اپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب دارید از طریق پشتیبانی ذیل در ساعات اداری پیام ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخ گوی شما باشیم.

× پشتیبانی همگام کوشا...